* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia | |
Zarządzanie zespołemINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania przedsiębiorstwa, którzy chcą usprawnić kierowanie i odpowiednio efektywnie kształtować zachowania uczestników. Termin: 2025-12-08 - 2025-12-08 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Rozwój osobisty: marzenia + pozytywne nastawienie = sukces2008-03-28 13:04:02Człowiek jest tak zmyślnie skonstruowaną istotą, iż ciągle może zdobywać nową wiedzę, doskonalić umiejętności oraz rozwijać swoje pasje. I rzeczywiście wśród nas są z pewnością tacy, o których mówi się, że żyją pełnią życia. To oni mają ochotę poznawać nowe trendy w modzie, w kulturze masowej, to |
![]() |
Materiały szkoleniowe, poradniki na Twój komputer2009-05-27 14:08:50Prezentacja materiałów szkoleniowych do pobrania w formie ebook elektronicznej. Prezentowane publikacje powstały z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności zapewniających rozwój osobisty, własnej kariery oraz podnoszenie umiejetności handlowych, relacji z klientem. Szkolenia biznesowe, materiały umożliwiające samokształcenie i rozwój swoich umiejętności. |
|
Szkolenia hobbystyczne: hobby i praca.2009-06-25 15:13:01Nasza pasja - czynność wykonywana w czasie wolnym od obowiązków dla relaksu. Może łączyć się ze zdobywaniem wiedzy w danej dziedzinie, doskonaleniem swoich umiejętności w pewnym określonym zakresie, albo też z zarobkiem — głównym celem jednak pozostaje przyjemność płynąca z uprawiania hobby. |
![]() |
Forum Marketingu Internetowego2009-07-28 16:14:17MAKSIMUM KONWERSJI – Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line 6 sierpnia 2009 roku, Warszawa |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia szkolenia Piotrków Trybunalski
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.